4. september 2018

Karl Pae: Iga ettevõte peaks Google AdWordsis reklaamimise ära proovima

Karl Pae
Öeldakse, et kui soovid laipa peita, siis peida see Google´i otsingutulemuste teisele leheküljele. Kuidas Google AdWords töötab ja kuidas teha nii, et ettevõte ilmuks otsingutulemustes välja esimeste seas?

Räägitakse, et kui sind ei ole Google’is, siis ei ole sind olemas. Päris nii must-valge see maailm ikkagi ei ole. Paljuski oleneb Google’is reklaamimine valdkonnast. On ettevõtteid, kes elatuvadki ainult Google’i reklaamidest. Samas startupid ja ettevõtted, kes on turule tulnud tootega, mida ei osata otsida, ei vaja Google reklaami nii palju.  Kui inimene ei tea, et mingi uus toode või teenus eksisteerib, siis ei oska ta ka seda otsida.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700