Öeldakse, et kui soovid laipa peita, siis peida see Google´i otsingutulemuste teisele leheküljele. Kuidas Google AdWords töötab ja kuidas teha nii, et ettevõte ilmuks otsingutulemustes välja esimeste seas?
Räägitakse, et kui sind ei ole Google’is, siis ei ole sind olemas. Päris nii must-valge see maailm ikkagi ei ole. Paljuski oleneb Google’is reklaamimine valdkonnast. On ettevõtteid, kes elatuvadki ainult Google’i reklaamidest. Samas startupid ja ettevõtted, kes on turule tulnud tootega, mida ei osata otsida, ei vaja Google reklaami nii palju. Kui inimene ei tea, et mingi uus toode või teenus eksisteerib, siis ei oska ta ka seda otsida.
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.