• 24.08.18, 12:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundus on liiga oluline, et jätta see edasimüüjate hooleks

Intervjuu Leedu idufirma Deeper Sonar kaasasutaja ja turundusjuhi Rolandas Sereikaga, kes esineb ka 31. augustil Balticbestil.
Rolandas Sereika
  • Rolandas Sereika
Rolandas Sereika
Leedu start-upi Deeper Sonar kaasasutaja Rolandas Sereika esineb 31. augustil Tallinnas Balticbestil ja räägib, kuidas teha globaalselt edukat sisuturundust väikesele B2B brändile: www.balticbest.eu 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele