• 03.08.18, 13:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

McCann Riga tegevdirektor: Reklaamis tuleb võtta kaalutletud riske

Ühes viimatises USA uuringus võrreldi reklaaminduses ja start-up’ides tegutsevate inimeste keskmisi palku ning vahe oli neljakordne. Kas reklaamiagentuuride coolness on hääbunud? „Mäletan, millised olid agentuurid 15-20 aastat tagasi, kui mu vanemad agentuuris töötasid ning see oli hullumeelne. Seal töötamine oli nagu rokkstaariks olemine. Paraku pean nõustuma, et agentuurid on aja jooksul täielikult muutunud,“ vastab küsimusele McCann Riga tegevdirektor Ljeta Putane.
McCann Riga tegevdirektor Ljeta Putane
  • McCann Riga tegevdirektor Ljeta Putane
McCann Riga tegevdirektor Ljeta Putane
Ljeta Putane on alles 30-aastane, kuid juba viimased 3 aastat juhtinud Läti üht suurimat reklaamiagentuuri McCann Riga. Ta on ka Läti reklaamiassotsiatsiooni LRA juhatuse liige. Ljeta on juba teist põlve reklaamitegija: tema vanemad olid samuti reklaamiagentuuri töötatajad. Ta on õppinud Manchesteri ülikoolis linnaplaneerimist ja Londoni ülikoolis vene kirjandust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele