Autor: Helen Külaots • 23. juuli 2018

Töökassa ja Tervisekassa? Brändinguekspertide arvamus

Uku Nurk
Mida arvavad Töötukassa ja Haigekassa nimevahetusest brändingueksperdid? Ühisnimetajana jääb kõlama kriitikanool avaliku sektori kommunikatsiooni pihta, sest pole suudetud ära põhjendada sisulisi aspekte, kulutuste tagamaid ega nimevahetuse suuremat eesmärki. Oma kommentaari andsid Heikki Sal-Saller, Kaarel Mikkin, Uku Nurk ja Alvar Jaakson.

Uku Nurk, vabakutseline loovjuht

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700