• 23.07.18, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töökassa ja Tervisekassa? Brändinguekspertide arvamus

Mida arvavad Töötukassa ja Haigekassa nimevahetusest brändingueksperdid? Ühisnimetajana jääb kõlama kriitikanool avaliku sektori kommunikatsiooni pihta, sest pole suudetud ära põhjendada sisulisi aspekte, kulutuste tagamaid ega nimevahetuse suuremat eesmärki. Oma kommentaari andsid Heikki Sal-Saller, Kaarel Mikkin, Uku Nurk ja Alvar Jaakson.
Uku Nurk
  • Uku Nurk
Uku Nurk, vabakutseline loovjuht

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele