Autor: Hando Sinisalu • 27. juuni 2018

Tarbijad ei tahagi midagi uut ehk 5 müüti ostlemisest

Foto: Shutterstock
Selleks, et saada ostukäitumise kohta selgemat ja terviklikumat pilti, uuris USA konsultatsioonifirma Oliver Wyman 1500 USA rõiva- ja jalatsiostjat, küsides neilt kõike alates sellest, mis neid üldse ostma pani ja milline on nende ostuteekond ning lõpetades sellega, kuidas nad pärast sisseoste ennast tundsid. Selle uuringu kohaselt on paljud oletused praeguse e-kaubanduse revolutsiooni kohta tegelikult müüdid.

Lühikokkuvõte hiljuti Harvard Business Review's avaldatud USA konsultatsioonifirma Oliver Wyman teostatud uuringust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700