• 27.06.18, 21:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijad ei tahagi midagi uut ehk 5 müüti ostlemisest

Selleks, et saada ostukäitumise kohta selgemat ja terviklikumat pilti, uuris USA konsultatsioonifirma Oliver Wyman 1500 USA rõiva- ja jalatsiostjat, küsides neilt kõike alates sellest, mis neid üldse ostma pani ja milline on nende ostuteekond ning lõpetades sellega, kuidas nad pärast sisseoste ennast tundsid. Selle uuringu kohaselt on paljud oletused praeguse e-kaubanduse revolutsiooni kohta tegelikult müüdid.
Tarbijad ei tahagi midagi uut ehk 5 müüti ostlemisest
  • Foto: Shutterstock
Lühikokkuvõte hiljuti Harvard Business Review's avaldatud USA konsultatsioonifirma Oliver Wyman teostatud uuringust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele