P&G tegi Cannes Lionsil filmikategoorias puhta töö

Procter&Gamble võitis Cannes Lions 2018 filmikategoorias kaks Grand prix'd - ühe Tide'i kampaania "It's a Tide Ad" ja teise rassismivastase kampaania "The Talk" eest. Filmikategooriat peetakse Cannes Lionsil üheks tähtsaimaks.

"Tänapäeval peab reklaamfilm olema mitte ainult meeldejääv, vaid ka selline, mida inimesed meelsasti sotsiaalmeedias jagavad," ütles filmikategooria þürii esimees David Lubars (BBDO Worldwide).

Grand prix'd:

Valik kuldadest:

Vaata kõiki kategooria võidutöid: www.lovethework.com/2018/awards/11 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EESTI TEADUSAGENTUUR otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Eesti Teadusagentuur

03. märts 2019

KIVILAINE otsib TURUNDUSKOORDINAATORIT

Kivilaine OÜ

28. veebruar 2019