• 26.06.18, 14:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

P&G tegi Cannes Lionsil filmikategoorias puhta töö

Procter&Gamble võitis Cannes Lions 2018 filmikategoorias kaks Grand prix'd - ühe Tide'i kampaania "It's a Tide Ad" ja teise rassismivastase kampaania "The Talk" eest. Filmikategooriat peetakse Cannes Lionsil üheks tähtsaimaks.
P&G tegi Cannes Lionsil filmikategoorias puhta töö
"Tänapäeval peab reklaamfilm olema mitte ainult meeldejääv, vaid ka selline, mida inimesed meelsasti sotsiaalmeedias jagavad," ütles filmikategooria žürii esimees David Lubars (BBDO Worldwide).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele