Autor: Silja Oja • 26. juuni 2018

Cannes Lions 2018 Titanium Grand prix: Palau Pledge

Cannes Lionsi ühe tähtsaima ehk kampaaniate kategooria võitis Vaikses ookeanis asuva Palau saare turismikampaania, kus saart külastavatel inimestel paluti passi löödud templi ja isikliku allkirjaga kinnitada, et nad hoiavad saare loodust.

Cannes'i Titanium kategooria kampaaniad on sellised, mis žürii hinnangul muudavad sektorit ("game changers") - sellised tööd, mis žürii esimehe Colleen DeCourcy (Wieden + Kennedy) sõnul tekitasid reaktsiooni "What the fuck?!" ("Kust kurat see tuli?!").

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700