Silja Oja • 20. juuni 2018
Jaga lugu:

Cannes Lions 2018 disaini Grand prix läks maailma esimesele prahist koosnevale riigile

Uudisteportaal LADbible koostöös keskkonnaorganisatsioonidega otsustas asuda plastreostuse vastu võitlusse. Kõigepealt taotleti Vaikses ookeanis hulpivale, Prantsusmaa suurusele prahisaarele ÜRO-st iseseisva riigi staatus. Seejärel rõhuti teiste liikmesriikide kohustusele aidata see prahist puhtaks teha. Al Gore'ile ja Judy Denchile anti uue "saareriigi" kodakondsus, (sotisaal)meedia haaras uudisest huviga kinni ja kampaania saavutas laia kõlapinna.

Saage tuttavaks: Trash Isles

Disainižürii esimees Johnny Tan tsiteeris auhunnagalal Edgar Degas'd: "Kunst ei ole mitte ise näha, vaid panna teisi nägema" ("Art is not what you see, but what you make others see."). "Reklaamikunst on panna inimesi tundma," lisas Tan.

Valik kulla võitnud töödest:

Vaata kõiki võidutöid: www.lovethework.com/2018/awards/20 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com