Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
DIY Marketing ei ole lihtne
„DIY Marketing võib tulla odavam, aga ei pruugi, kui arvesse võtta ka sisu tootmisele, uute programmide leidmisele ja katsetamisele kuluvat aega,“ tõdeb BFMi tudeng Liisa Kivirähk.
Liisa Kivirähk
30. mail toimus Äripäevas Best Marketingi seminar “Do-It-Yourself Marketing ehk kuidas teha turundust ilma agentuuri abita”. See oli mu elu esimene seminar, mistõttu olid mu ootused ja lootused üsna ähmased. Lootsin, et sulandun massi ega tekita küsimusi, kes selle vaese esmakursuslase siia lasi. Õnneks polnud sellega suuri raskusi: mul õnnestus isegi ühe esinejaga, Scoro digiturunduse juhi Merily Leisiga, panna jalga samad roosad tennised.
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.