• 05.06.18, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DIY Marketing ei ole lihtne

„DIY Marketing võib tulla odavam, aga ei pruugi, kui arvesse võtta ka sisu tootmisele, uute programmide leidmisele ja katsetamisele kuluvat aega,“ tõdeb BFMi tudeng Liisa Kivirähk.
Liisa Kivirähk
  • Liisa Kivirähk
30. mail toimus Äripäevas Best Marketingi seminar “Do-It-Yourself Marketing ehk kuidas teha turundust ilma agentuuri abita”. See oli mu elu esimene seminar, mistõttu olid mu ootused ja lootused üsna ähmased. Lootsin, et sulandun massi ega tekita küsimusi, kes selle vaese esmakursuslase siia lasi. Õnneks polnud sellega suuri raskusi: mul õnnestus isegi ühe esinejaga, Scoro digiturunduse juhi Merily Leisiga, panna jalga samad roosad tennised. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele