Silja Oja • 28. mai 2018
Jaga lugu:

Eestist saadeti Cannes Lionsile 12 tööd

Cannes  Foto: Shutterstock

Eestit esindab 65. korda toimuval maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions tänavu 12 tööd, esitajateks Identity, Optimist, Tabasco ja Zavod BBDO. Hoiame pöialt!

Identity saatis võistlustulle 2 tööd, Optimist 4, Tabasco 2 ja Zavod BBDO 4.

"Tasapisi hakkab muutuma see olukord, et kui varem läksid eestlased ise festivalile õppima ja töid saadeti vähe, siis nüüd on viimased paar aastat on Eesti delegaatide arv pigem napp, aga esitatud tööde arv kasvab. See on väga tore trend," kommenteeris Cannes Lionsi Eesti esindaja Marika Jahilo.

Optimist pääses eelmisel aastal Elronile tehtud "Lehvita Tiiule" kampaaniaga Cannes Lionsi shortlisti.

Delegaatidest on tänavu Eestit esindamas Viru Keskus, SYNLAB ja Kontuur Leo Burnett. Meediaväljaandena on kohapeal kajastust tegemas Best Marketing.

Rahvusvaheline loovusfestival Cannes Lions toimub 18.-22. juunini Prantsuse Rivieras Cannes'is.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Jekaterina Molotkova
Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com