Autor: Silja Oja • 9. mai 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Optimist Creative'i raskekahurvägi teeb live'is sisuturunduse strateegiat

Magnus Lužkov
Kuidas kommunikeerida seksuaalse ahistamise teemat ilma liigse paanika ja vääritimõistmiseta? Kuidas luua kogukond, kellele meeldib hea toit ja aias tegutsemine ning toota neile huvipakkuvat sisu, mis paneks inimesi ka aiatarbeid ostma? Aasta Agentuuri Optimist loovjuhid töötavad live'is välja sisuturunduse strateegiat kahele Eesti kliendile.

7. juunil korraldab Best Marketing seminari "Sisuturundus ja sulanduv reklaam", kus neli Optimist Creative'i loovjuhti teevad otse osalejate silme all ja kaasabil läbi praktilise harjutuse ning töötavad kahele Eesti kliendile välja sisuturunduse strateegiat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700