Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Optimist Creative'i raskekahurvägi teeb live'is sisuturunduse strateegiat

Magnus Lužkov  

Kuidas kommunikeerida seksuaalse ahistamise teemat ilma liigse paanika ja vääritimõistmiseta? Kuidas luua kogukond, kellele meeldib hea toit ja aias tegutsemine ning toota neile huvipakkuvat sisu, mis paneks inimesi ka aiatarbeid ostma? Aasta Agentuuri Optimist loovjuhid töötavad live'is välja sisuturunduse strateegiat kahele Eesti kliendile.

7. juunil korraldab Best Marketing seminari "Sisuturundus ja sulanduv reklaam", kus neli Optimist Creative'i loovjuhti teevad otse osalejate silme all ja kaasabil läbi praktilise harjutuse ning töötavad kahele Eesti kliendile välja sisuturunduse strateegiat.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee