Optimist Creative'i raskekahurvägi teeb live'is sisuturunduse strateegiat
Magnus Lužkov
Kuidas kommunikeerida seksuaalse ahistamise teemat ilma liigse paanika ja vääritimõistmiseta? Kuidas luua kogukond, kellele meeldib hea toit ja aias tegutsemine ning toota neile huvipakkuvat sisu, mis paneks inimesi ka aiatarbeid ostma? Aasta Agentuuri Optimist loovjuhid töötavad live'is välja sisuturunduse strateegiat kahele Eesti kliendile.
7. juunil korraldab Best Marketing seminari "Sisuturundus ja sulanduv reklaam", kus neli Optimist Creative'i loovjuhti teevad otse osalejate silme all ja kaasabil läbi praktilise harjutuse ning töötavad kahele Eesti kliendile välja sisuturunduse strateegiat.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.