Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Loovus teeb comebacki
Reklaamimaailma trendid on alati pendeldanud kahe äärmuse – loovuse ja andmetel tuginevate otsuste vahel. Programmatic meediaostu tippajal on loovjuhtide peamine väljakutse leida julgetele brändidele võimalusi konkurentidest eristumiseks.
1950ndad olid reklaamimaailma kuldaeg, mil peaosa mängisid ennenägematult pöörased ideed. Kartmatud loovjuhid tulid lagedale kõige julgemate ja ikooniliste kampaaniatega, mida senini nähtud. Neil oli põhimõtteliselt vaba voli luua ükskõik milliseid kampaaniaid ja sõnumeid, ehk osaliselt ka seetõttu, et nende töö tulemusi oli üsna keeruline mõõta.