Kas tarbijad on valmis oma isikuandmeid tasuta teenuste vastu vahetama?
Mark Ritson
Turundajad on langenud klassikalise tootele orienteeritud mõtlemise ohvriks ja eeldavad, et kuna neil on andmed ja tehnoloogia sihitud reklaamimiseks, siis turg seda neilt ka ootab.
Avaldame lühendatult tõlke legendaarse Austraalia turundusprofessori ja Marketing Weeki kolumnisti Mark Ritsoni artiklist, mis ilmus ilmus 3. Aprillil Marketing Weekis
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]