• 27.04.18, 10:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas tarbijad on valmis oma isikuandmeid tasuta teenuste vastu vahetama?

Turundajad on langenud klassikalise tootele orienteeritud mõtlemise ohvriks ja eeldavad, et kuna neil on andmed ja tehnoloogia sihitud reklaamimiseks, siis turg seda neilt ka ootab.
Mark Ritson
  • Mark Ritson
Avaldame lühendatult tõlke legendaarse Austraalia turundusprofessori ja Marketing Weeki kolumnisti Mark Ritsoni artiklist, mis ilmus ilmus 3. Aprillil Marketing Weekis

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele