• 24.04.18, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Andrus Kiisküla: Isegi kui oled sotsmeedias, ei pruugi sind tarbija jaoks olemas olla

Selline mõte jäi kõlama möödunud neljapäeval toimunud seminaril Sotsiaalmeedia tõehetk. Sotsiaalmeedia pole võluvits, vaid eeldab läbimõeldud tegutsemist ja tulemuste mõõtmist. Loe seminari kokkuvõtet.
Andrus Kiisküla
  • Andrus Kiisküla
Endiselt levib müüt, et kui sind ei ole sotsiaalmeedias, siis ei ole sind olemas. Pigem on olukord selline, et ollakse sotsiaalmeedias, aga ei jõuta oma sihtgrupini - keegi ei näe sind, või isegi, kui nähakse ja reageeritakse, ei tehta seda viimast sammu, mida turundajana tegelikult ootame. Kuhu jääb soovitud tehing? või oma lõplikku eesmärki (ostu, registreerimist, tagasisidet)?-näitajast.  See aga ei garanteeri kõrget soovitud tegevuste protsenti. Kõrge engagementiga postitused on olnud erinevad “jaga ja võida” mängud, mis viimaste Facebooki reeglitega vastuollu lähevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele