Autor: Helen Külaots • 24. aprill 2018
Ainult tellijatele

Andrus Kiisküla: Isegi kui oled sotsmeedias, ei pruugi sind tarbija jaoks olemas olla

Andrus Kiisküla

Selline mõte jäi kõlama möödunud neljapäeval toimunud seminaril Sotsiaalmeedia tõehetk. Sotsiaalmeedia pole võluvits, vaid eeldab läbimõeldud tegutsemist ja tulemuste mõõtmist. Loe seminari kokkuvõtet.

Endiselt levib müüt, et kui sind ei ole sotsiaalmeedias, siis ei ole sind olemas. Pigem on olukord selline, et ollakse sotsiaalmeedias, aga ei jõuta oma sihtgrupini - keegi ei näe sind, või isegi, kui nähakse ja reageeritakse, ei tehta seda viimast sammu, mida turundajana tegelikult ootame. Kuhu jääb soovitud tehing? või oma lõplikku eesmärki (ostu, registreerimist, tagasisidet)?-näitajast.  See aga ei garanteeri kõrget soovitud tegevuste protsenti. Kõrge engagementiga postitused on olnud erinevad “jaga ja võida” mängud, mis viimaste Facebooki reeglitega vastuollu lähevad.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700