• 20.04.18, 11:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Scott Diel: suulises inglise keeles vigade tegemine on OK, kirjalikus tekstis andestamatu

Scott Diel on Tallinnas elav ameeriklasest kirjanik, ajakirjanik, toimetaja ja ooperilibretode autor. Ta on töötanud reklaamiagentuurides TBWA, DDB, Saatchi & Saatchi jt nii New Yorgis kui Balti riikides. Scott aitab meie regiooni ettevõtetel luua ingliskeelseid tekste. Ta on Vello Vikerkaare pseudonüümi alla avaldanud mitu raamatut, näiteks “Pikk Jutt, Sitt Jutt: Kogutud lühijutud Vello Vikerkaarelt“ ning “Tantramees ja teised lood”.
Scott Diel
  • Scott Diel
SCOTT DIEL
Scott Diel teeb 7. juunil seminaril Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas? ettekande „Sisuturundus inglise keeles: kuidas Eesti ettevõtted ennast maailmale esitlevad“. Tule osalema!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele