Autor: Hando Sinisalu • 20. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Scott Diel: suulises inglise keeles vigade tegemine on OK, kirjalikus tekstis andestamatu
Scott Diel on Tallinnas elav ameeriklasest kirjanik, ajakirjanik, toimetaja ja ooperilibretode autor. Ta on töötanud reklaamiagentuurides TBWA, DDB, Saatchi & Saatchi jt nii New Yorgis kui Balti riikides. Scott aitab meie regiooni ettevõtetel luua ingliskeelseid tekste. Ta on Vello Vikerkaare pseudonüümi alla avaldanud mitu raamatut, näiteks “Pikk Jutt, Sitt Jutt: Kogutud lühijutud Vello Vikerkaarelt“ ning “Tantramees ja teised lood”.
Scott Diel teeb 7. juunil seminaril Sisuturundus ja sulanduv reklaam: Kuidas olla edukas? ettekande „Sisuturundus inglise keeles: kuidas Eesti ettevõtted ennast maailmale esitlevad“. Tule osalema!