Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Stockmanni turundusjuht Hulludest Päevadest: Enam ei vigastata teineteist, inimesed on mõistlikumad
Hando Sinisalul käis täna hommikul Äripäeva Raadios külas Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem. Taas on käimas Hullud Päevad. Kas hullus ikka kestab? Kuidas on tarbijakäitumine muutunud? Mis on Stockmanni toiduosakonna tipp-artiklid? Mida Mari eile alanud Hullude Päevade ajal poekassas töötades märkas?
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.