• 12.04.18, 17:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Stockmanni turundusjuht Hulludest Päevadest: Enam ei vigastata teineteist, inimesed on mõistlikumad

Hando Sinisalul käis täna hommikul Äripäeva Raadios külas Stockmann Eesti turundusjuht Mari Villem. Taas on käimas Hullud Päevad. Kas hullus ikka kestab? Kuidas on tarbijakäitumine muutunud? Mis on Stockmanni toiduosakonna tipp-artiklid? Mida Mari eile alanud Hullude Päevade ajal poekassas töötades märkas?
Mari Villem
  • Mari Villem
Kuula intervjuud:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele