Autor: Silja Oja • 3. aprill 2018

Ingvar Villido: Ole oma kliendile lojaalne

Ingvar Villido
Foto: Marko Mumm
Kui hoolid oma kliendist ja püüad tema elu paremaks muuta, siis soovib ta seda ka ise ja tuleb su juurde tagasi, rääkis Lilleoru keskuse rajaja ja teadlikkuse õpetaja Ingvar Villido Passwordi konverentsil.

Sama soovitas ka Passwordil esinenud Red Bulli pikkaaegne turundusdirektor Huib van Bockel: ära mõtle, kuidas panna tarbijaid oma brändi rohkem armastama, mõtle, kuidas saab bränd ise tarbijaid rohkem armastada – ja kuidas seda välja näidata?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700