2017. aasta juunis teavitasid TV3 ja Kanal 2, et nad otsustasid 1. augustil vabalevist lahkuda. See tähendas, et paljud vabalevi kliendid olid sunnitud valima endale teenusepakkuja. Starman suutis muutunud olukorda hästi ära kasutada. Antud kampaania mõjul vahetus TV-teenuse pakkujate turuliider. Kampaania jõudis Turundustegu 2017 finaali.
Starmani üle õhu toimiv lahendus on klassikaline TV teenus, mille abil saab vaadata seda, mis parasjagu eetris on. 2017. aastal oli valikus kolm paketti, mis erinesid üksteisest kanalite arvu poolest. S-pakett 18 kanaliga maksis 6.99 eurot/kuus. Pakett sisaldas kõiki Eesti põhikanaleid, lastekanaleid jms. Starmani üle õhu TV teenus ei vaja töötamiseks internetiühendust. TV signaal jõuab telerisse üle õhu antennisüsteemi abil.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.