Helen Külaots • 28 märts 2018
Uudised
Ainult tellijale

Turundustegu 2017 finalist: Starman Vabalevi kanalite kadumine case study

2017. aasta juunis teavitasid TV3 ja Kanal 2, et nad otsustasid 1. augustil vabalevist lahkuda. See tähendas, et paljud vabalevi kliendid olid sunnitud valima endale teenusepakkuja. Starman suutis muutunud olukorda hästi ära kasutada. Antud kampaania mõjul vahetus TV-teenuse pakkujate turuliider. Kampaania jõudis Turundustegu 2017 finaali.

Starmani üle õhu toimiv lahendus on klassikaline TV teenus, mille abil saab vaadata seda, mis parasjagu eetris on. 2017. aastal oli valikus kolm paketti, mis erinesid üksteisest kanalite arvu poolest. S-pakett 18 kanaliga maksis 6.99 eurot/kuus. Pakett sisaldas kõiki Eesti põhikanaleid, lastekanaleid jms. Starmani üle õhu TV teenus ei vaja töötamiseks internetiühendust. TV signaal jõuab telerisse üle õhu antennisüsteemi abil.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700