• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundustegu 2017 finalist: Starman Vabalevi kanalite kadumine case study

2017. aasta juunis teavitasid TV3 ja Kanal 2, et nad otsustasid 1. augustil vabalevist lahkuda. See tähendas, et paljud vabalevi kliendid olid sunnitud valima endale teenusepakkuja. Starman suutis muutunud olukorda hästi ära kasutada. Antud kampaania mõjul vahetus TV-teenuse pakkujate turuliider. Kampaania jõudis Turundustegu 2017 finaali.
Turundustegu 2017 finalist: Starman Vabalevi kanalite kadumine case study
Starmani üle õhu toimiv lahendus on klassikaline TV teenus, mille abil saab vaadata seda, mis parasjagu eetris on. 2017. aastal oli valikus kolm paketti, mis erinesid üksteisest kanalite arvu poolest. S-pakett 18 kanaliga maksis 6.99 eurot/kuus. Pakett sisaldas kõiki Eesti põhikanaleid, lastekanaleid jms. Starmani üle õhu TV teenus ei vaja töötamiseks internetiühendust. TV signaal jõuab telerisse üle õhu antennisüsteemi abil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele