• 29.03.18, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediategu 2017 efektiivse meediakasutuse kategooria võitja: Tesco Finest & Free From lansseerimine

Alates 2017. aasta oktoobrist pakuvad Prisma kauplused tuntud Suurbritannia brändi Tesco Finest tooteid. Tesco Free From sari pakub nõudlikumale tarbijale valikut gluteeni-, nisu-, muna- või piimavabadest toiduainetest. Loe, kuidas sari edukalt lansseeriti.
Meediategu 2017 efektiivse meediakasutuse kategooria võitja: Tesco Finest & Free From lansseerimine
  • Foto: Marko Mumm
Kategooria: Efektiivne meediakasutus (ROI)

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele