28. märts 2018
Ainult tellijatele

Meediategu 2017 efektiivse meediakasutuse kategooria võitja: Tesco Finest & Free From lansseerimine

Autor: Marko Mumm

Alates 2017. aasta oktoobrist pakuvad Prisma kauplused tuntud Suurbritannia brändi Tesco Finest tooteid. Tesco Free From sari pakub nõudlikumale tarbijale valikut gluteeni-, nisu-, muna- või piimavabadest toiduainetest. Loe, kuidas sari edukalt lansseeriti.

Kategooria: Efektiivne meediakasutus (ROI)

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700