Loovagentuur Taevas Ogilvy toob koostöös Tallinna Ülikooli Balti Filmi- ja Meediakooli praktikaprogrammiga Best Marketingi lugejateni viis lühidokki elust maal. Kuni 8-minutiliste dokumentaalfilmide autoriteks on BFMi dokumentaalfilmi õppetooli magistrandid Ruta Pakalne ja Dmitri Shushuyevi.
Lühidokkfilmide eesmärk on näidata tavalisi eestlasi tavalises Eestis – millest nad mõtlevad ja kuidas elavad. Loovagentuuri soov on mõista tänu sellele paremini neid, kes ettevõtte klientide tooteid või teenuseid tarbivad. Inimesi, kes ei ela linnamüüride vahel meile omases info- ja meediamüraga küllastunud keskkonnas. Nende lugude kaudu saab igaüks viia end maale, kus elu ja mõtlemine käib hoopis teises rütmis.
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025