1. märts 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Reklaamimonitooring: veebruar 2018

EV100  

Kallist lisareklaami tõi sisse vabariigi aastapäev, firmade reklaamtervitused omakorda kergitasid keskmist müügihinda. Turgu vedasid Postimees ja Õhtuleht. Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2018. aasta veebruar.

Võrreldes 2017. a. veebruariga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 14 külge ehk 2%, moodustades 894 külge. Käive suurenes 145 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1415 tuhat eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 13%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive suurene 8%. Rõõmustav trend -  käibe kasv paberkandjal jätkub: +8%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Jekaterina Molotkova
    Jekaterina MolotkovaBest Marketingi juht-toimetajaTel: +372 5620 6764jekaterina@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com