Kallist lisareklaami tõi sisse vabariigi aastapäev, firmade reklaamtervitused omakorda kergitasid keskmist müügihinda. Turgu vedasid Postimees ja Õhtuleht. Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2018. aasta veebruar.
Võrreldes 2017. a. veebruariga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 14 külge ehk 2%, moodustades 894 külge. Käive suurenes 145 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1415 tuhat eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 13%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive suurene 8%. Rõõmustav trend - käibe kasv paberkandjal jätkub: +8%.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.