• 01.03.18, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamimonitooring: veebruar 2018

Kallist lisareklaami tõi sisse vabariigi aastapäev, firmade reklaamtervitused omakorda kergitasid keskmist müügihinda. Turgu vedasid Postimees ja Õhtuleht. Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2018. aasta veebruar.
EV100
  • EV100
Võrreldes 2017. a. veebruariga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 14 külge ehk 2%, moodustades 894 külge. Käive suurenes 145 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1415 tuhat eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 13%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive suurene 8%. Rõõmustav trend -  käibe kasv paberkandjal jätkub: +8%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele