1. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Reklaamimonitooring: veebruar 2018

EV100
Kallist lisareklaami tõi sisse vabariigi aastapäev, firmade reklaamtervitused omakorda kergitasid keskmist müügihinda. Turgu vedasid Postimees ja Õhtuleht. Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2018. aasta veebruar.

Võrreldes 2017. a. veebruariga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 14 külge ehk 2%, moodustades 894 külge. Käive suurenes 145 tuh. eurot ehk 11%, moodustades 1415 tuhat eurot. Lehtede veebireklaamikäive suurenes 13%. Veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD, Neti) käive suurene 8%. Rõõmustav trend -  käibe kasv paberkandjal jätkub: +8%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700