Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 19. veebruar 2018
Ainult tellijatele

Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami

Autor: Shutterstock

Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami ehk kokku 3,5 miljonit telereklaami. Trükireklaame oli vaid 163 000. Kokku kulutati Eestis meediareklaamile 101 miljonit eurot ehk 77 eurot elaniku kohta. Meediareklaamist läheb telesse 25%.

Meediareklaamiturg tegi mullu jõulise kasvu. Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust. Enim kasvasid suhtarvuliselt reklaaminvesteeringud raadiosse, internetikanalitesse ja otsepostitustesse.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700