• 19.02.18, 12:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami

Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami ehk kokku 3,5 miljonit telereklaami. Trükireklaame oli vaid 163 000. Kokku kulutati Eestis meediareklaamile 101 miljonit eurot ehk 77 eurot elaniku kohta. Meediareklaamist läheb telesse 25%.
Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami
  • Foto: Shutterstock
Meediareklaamiturg tegi mullu jõulise kasvu. Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust. Enim kasvasid suhtarvuliselt reklaaminvesteeringud raadiosse, internetikanalitesse ja otsepostitustesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele