Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami ehk kokku 3,5 miljonit telereklaami. Trükireklaame oli vaid 163 000. Kokku kulutati Eestis meediareklaamile 101 miljonit eurot ehk 77 eurot elaniku kohta. Meediareklaamist läheb telesse 25%.
Meediareklaamiturg tegi mullu jõulise kasvu. Eesti meediareklaamiturg kasvas eelmisel aastal võrreldes tunamullusega kaks korda kiiremini ehk kolm protsenti, selgub Kantar Emori värskest uuringust. Enim kasvasid suhtarvuliselt reklaaminvesteeringud raadiosse, internetikanalitesse ja otsepostitustesse.
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.