Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. HoReCa valdkonna turundajad on muutunud reklaamijatest suhtlejaks
Majutus- ja toitlustusvaldkonna turundus on olnud vähemalt viimased kümme aastat suuresti sotsiaalmeedia armul. Hotellide ja restoranide hindamine toimub nii broneerimiskeskkondades kui eraldi loodud platvormidel (Tripadvisor) ning klientide sealsed väljaütlemised on üsna üksikasjalikud.
Selline praktika on muutnud valdkonna esindajad reklaamijatest suhtlejaks. Püütakse võimaluste piires tagasisidele vastata, anda soovitusi ja jagada parimat kiitust sotsiaalmeediakanalites – loeb kliendi arvamus, mitte turundaja enesepilt.