• 17.01.18, 12:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sami Seppänen: Brändid ühendanud Elisast saab meelelahutusettevõte

Tunamullu Starmani ostnud Elisa kaotas Starmani kaubamärgi ning liitis selle teenused Elisa kaubamärgi alla. Tulevikus senisest enam meelahutusele keskenduv Elisa toob turule Elisa Elamuse TV-teenuse.
Sami Seppänen ja Andrus Hiiepuu
  • Sami Seppänen ja Andrus Hiiepuu
Brändid ühendanud ja meelahutusele keskenduv Elisa toob turule uudse Elisa Elamuse TV-teenuse, mis toob kogu Nuti-TV võimekuse televaatajateni kõik ühes põhimõttel ja muudab meelepärase TV-sisu leidmise lihtsaks. Eilsest ühendas Elisa ka veebi, esindused, klienditeeninduse ja teenused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele