Tunamullu Starmani ostnud Elisa kaotas Starmani kaubamärgi ning liitis selle teenused Elisa kaubamärgi alla. Tulevikus senisest enam meelahutusele keskenduv Elisa toob turule Elisa Elamuse TV-teenuse.
- Sami Seppänen ja Andrus Hiiepuu
Brändid ühendanud ja meelahutusele keskenduv Elisa toob turule uudse Elisa Elamuse TV-teenuse, mis toob kogu Nuti-TV võimekuse televaatajateni kõik ühes põhimõttel ja muudab meelepärase TV-sisu leidmise lihtsaks. Eilsest ühendas Elisa ka veebi, esindused, klienditeeninduse ja teenused.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.