• 16.01.18, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas kasvatada inimeste huvi kindlustuse vastu?

Eesti Kindlustusseltside Liit (EKsL) korraldas koostöös kindlustusseltsidega esimest korda õnnetusjuhtumi- ja elukindlustuse teavituskampaania mullu oktoobris ja novembris. Kampaania eesmärk oli teavitada kindlustuse vajalikkusest, muuta inimeste hoiakuid ja kasvatada huvi kindlustuse vastu.
Case study: Kuidas kasvatada inimeste huvi kindlustuse vastu?
Teavituskampaania järelküsitlusest selgus, et 39% inimestest tekkis huvi õnnetusjuhtumi- ja elukindlustuse vastu kampaania ajal ning kaheksa protsenti tegutses kampaania toimel.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele