• 16.01.18, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Kuidas kasvatada inimeste huvi kindlustuse vastu?

Eesti Kindlustusseltside Liit (EKsL) korraldas koostöös kindlustusseltsidega esimest korda õnnetusjuhtumi- ja elukindlustuse teavituskampaania mullu oktoobris ja novembris. Kampaania eesmärk oli teavitada kindlustuse vajalikkusest, muuta inimeste hoiakuid ja kasvatada huvi kindlustuse vastu.
Case study: Kuidas kasvatada inimeste huvi kindlustuse vastu?
Teavituskampaania järelküsitlusest selgus, et 39% inimestest tekkis huvi õnnetusjuhtumi- ja elukindlustuse vastu kampaania ajal ning kaheksa protsenti tegutses kampaania toimel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele