Autor: Hando Sinisalu • 11. jaanuar 2018
Ainult tellijatele

Kuidas väikese turunduseelarvega maksimumtulemust saavutada

Turundajad on pideva surve all - võimalikult kõrge ROI saavutamiseks on vaja teha „vähemaga rohkem“. Selles osas tasuks turundajatel eeskuju võtta alustavatelt ettevõtetelt, kes sageli suudavad väikese turunduseelarvega imet teha. Turundajad peaksid kasutama reklaamieelarvet nagu isiklikku raskelt teenitud raha ja pigistama sellest välja maksimumi.

Maailma prestiižikaima turundusuudiste ja -info portaali WARC (World Advertising Research Center) kaasautor Ruth Saunders on sel teemal kirjutanud loo, mille lühendatud kujul ja eesti keelde tõlgituna siinkohal ära toome.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700