Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Marketingi 2017. aasta loetuim lugu oli seotud uue meedia ja eetikaga
Populaarseimate lugude TOP 10 Best Marketingis aastal 2017. Kõige loetum lugu oli Heily Aaviku "Tahan, et noored teaksid, kes ja miks on kinni maksnud selle, mida ''Padjaklubi tüdrukud’’ sotsiaalmeedias teevad".
Best Marketingi rajaja ja konverentside programmijuht Hando Sinisalu rääkis täna Äripäeva raadios Best Marketingis tänavu kõige enam populaarsust kogunud lugudest ja meediatrendidest:
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“