• 22.12.17, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Intervjuu Apple’i maaletooja iDeal tegevjuhi Antti Aduriga

Äsja tuli välja, et Apple on teadlikult oma vanemate telefonide kiirust kahandanud, et inimesed uusi mudeleid ostaks. Kas fännid annavad sellise asja andeks?
Intervjuu Apple’i maaletooja iDeal tegevjuhi Antti Aduriga
Kui suur on Apple’i osakaal Eestis, kus enamus elanikkonnast on kasvanud üles PC-ga? Millised on Apple’i suurimad turunduslikud väljakutsed Eestis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele