• 22.12.17, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Intervjuu Apple’i maaletooja iDeal tegevjuhi Antti Aduriga

Äsja tuli välja, et Apple on teadlikult oma vanemate telefonide kiirust kahandanud, et inimesed uusi mudeleid ostaks. Kas fännid annavad sellise asja andeks?
Intervjuu Apple’i maaletooja iDeal tegevjuhi Antti Aduriga
Kui suur on Apple’i osakaal Eestis, kus enamus elanikkonnast on kasvanud üles PC-ga? Millised on Apple’i suurimad turunduslikud väljakutsed Eestis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele