• 22.12.17, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Intervjuu Apple’i maaletooja iDeal tegevjuhi Antti Aduriga

Äsja tuli välja, et Apple on teadlikult oma vanemate telefonide kiirust kahandanud, et inimesed uusi mudeleid ostaks. Kas fännid annavad sellise asja andeks?
Intervjuu Apple’i maaletooja iDeal tegevjuhi Antti Aduriga
Kui suur on Apple’i osakaal Eestis, kus enamus elanikkonnast on kasvanud üles PC-ga? Millised on Apple’i suurimad turunduslikud väljakutsed Eestis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele