• 12.12.17, 15:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Soomest 15: Soome 100 eredamad hetked

Soome sai 6. detsembril 100-aastaseks ja sellega seoses jagab teisel pool lahte elav Georgi Viies Best Marketingi lugejatega seal silmajäänud turundustegevusi.
Reisikirjad Soomest 15: Soome 100 eredamad hetked
Soome 100 tähistamine on loomulikult toimunud juba terve aasta, kuid kõik tegevused kulmineerusid Soome iseseisvuspäeval 6. detsembril. Võib muidugi arutleda, kas need on ikka turundusteod või hoopis kultuurilise väärtusega riigi sünnipäeva sündmused. Kuid oma eesmärgi poolest on need samad -  et Soome riigi 100 sõnum leviks nii Soomes kui üle ilma laiali.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele