• 12.12.17, 15:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reisikirjad Soomest 15: Soome 100 eredamad hetked

Soome sai 6. detsembril 100-aastaseks ja sellega seoses jagab teisel pool lahte elav Georgi Viies Best Marketingi lugejatega seal silmajäänud turundustegevusi.
Reisikirjad Soomest 15: Soome 100 eredamad hetked
Soome 100 tähistamine on loomulikult toimunud juba terve aasta, kuid kõik tegevused kulmineerusid Soome iseseisvuspäeval 6. detsembril. Võib muidugi arutleda, kas need on ikka turundusteod või hoopis kultuurilise väärtusega riigi sünnipäeva sündmused. Kuid oma eesmärgi poolest on need samad -  et Soome riigi 100 sõnum leviks nii Soomes kui üle ilma laiali.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele