Soome sai 6. detsembril 100-aastaseks ja sellega seoses jagab teisel pool lahte elav Georgi Viies Best Marketingi lugejatega seal silmajäänud turundustegevusi.
Soome 100 tähistamine on loomulikult toimunud juba terve aasta, kuid kõik tegevused kulmineerusid Soome iseseisvuspäeval 6. detsembril. Võib muidugi arutleda, kas need on ikka turundusteod või hoopis kultuurilise väärtusega riigi sünnipäeva sündmused. Kuid oma eesmärgi poolest on need samad - et Soome riigi 100 sõnum leviks nii Soomes kui üle ilma laiali.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.