23. november 2017
Jaga lugu:

Case study: Iluportaali Stiil.ee lansseerimine

Sügisest jumestab Eesti meediamaastikku uus iluveeb Stiil.ee. Kõigile tuttava, kuid mõnusalt nostalgiahõngulise brändi taga on täna hoopis midagi glamuursemat ja kosmopoliitsemat. Stiil kajastab kohalikke ja välismaiseid ilu-uudiseid iga päev lahedalt ja tabudeta. Loe, kuidas kanal end teistest omasugustest eristab ning millise sõnumiga turgu vallutab.

Olukord turul ehk miks selline portaal loodi:

Eestikeelset suurt iluportaali pole kodumaisel turul siiani ühtegi olnud, on moe- ja iluteemalisi ning naisteveebe, kus iluteemad on moe, suhete, lastekasvatuse ja muu vahel pigem raskesti leitavad. “Kuna inimesed soovivad aina kiiremalt leida endale vajalikku infot, siis mistahes iluküsimusele peaks nad leidma vastuse just stiil.ee’st,” ütleb portaali peatoimetaja Merje Merdik. “Paljudes portaalides mõistetakse hukka liigset ilukirurgiat, üle võlli meiki, siniseid juukseid ning klassikalisest väga erinevat nägemust ilust - stiil.ee ei mõista hukka, vaid annab nõu, kus ning kuidas seda kõike ohutult saavutada, kui soovi on. Portaal näitab trende ja toob lugejateni vahel ka pöörasena tunduvaid uudiseid, jättes ilu nägemise selles kõiges pigem vaataja silmadesse.”

Tabudeta suhtumise tõestuseks kaasas Stiil esimesena Eestis kampaaniasse drag-modelli. Ekstravagantsest Chloé Lagucci’st, keda kehastab vaimustav performance’i-kunstnik Rene Köster, on selgelt saanud kampaania headliner, kellest ilmuvad lood mitmes väljaandes. Selle projektiga soovib Stiil kirjeldada ilu mitmekesist ja kontrastiderohket maailma ning edastada lugejatele selge sõnumi, et igaühel on õigus defineerida ilu omal moel – õigeid ja valesid vastuseid siin ei ole.

Video: Ilufilm

Kampaaniaga tahetakse näidata kui võimatu on ilu üheselt defineerida. Modellideks on naised ja mehed meie endi seast. Näiteks esindasid Piret Reinson ja Reet Härmat kõiki eneseteadlikke ja edukaid naisi, Sandra Ashilevi ja Öösike Niit aga lõunamaist ja põhjamaist eksootikat. Renest rääkimata.

Kampaaniakuu jooksul avaldatakse intervjuusid pea kõikide kampaania valmistamisel osalenud kunstnike ja modellidega. Räägitakse ilust. Lisaks videointervjuudele ilmuvad pikemad lood Reet Härmati, Katrin Sangla ja Rene Köstriga paberil, Kroonikast Anne&Stiilini. Stiil.ee ametlik esitlemine leiab aset galal Ilulemmikud 2017, kus kampaania modellid jõuavad lavale osalistena Tiina Talumehe moeshows ja Ingmar Jõela tantsulavastuses.

Video: The making of Chloé Lagucci

Senised tulemused:

“Huvi portaali suhtes on lausa päevadega silmnähtavalt kasvamas, teeme kõik endast oleneva, et meid märgataks ning igal iluhuvilisel tekiks harjumus Stiil.ee’d külastada nii uudiste, soovituste, arvustuste ja staariilu teemade leidmiseks. Lisaks Ajakirjade Kirjastuse ilusisu kajastamisele loome pidevalt ka ise originaalsisu, mis pakub huvi ka teistele väljaannetele ning seeläbi levib sõna Stiil.ee’st nii kampaania kui sisu abil aina enam,” ütleb Merdik.

Kampaania periood on november.

Eesmärk on olla Eesti suurim iluportaal.

Video: intervjuud

Klient: Ajakirjade Kirjastus

Agentuur: DivisionAD: Vladimir PrjadilshikoffVideokunstnik: Rasmus LaiskLoovjuht: Tõnis VassarGrimm: Katrin SanglaFoto: Krõõt TarkmeelModellid: Piret Reinson, Reet Härmat, Sandra Ashilevi, Öösike Niit, Rene Köster, Markus Mägi

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com