• 23.11.17, 15:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Iluportaali Stiil.ee lansseerimine

Sügisest jumestab Eesti meediamaastikku uus iluveeb Stiil.ee. Kõigile tuttava, kuid mõnusalt nostalgiahõngulise brändi taga on täna hoopis midagi glamuursemat ja kosmopoliitsemat. Stiil kajastab kohalikke ja välismaiseid ilu-uudiseid iga päev lahedalt ja tabudeta. Loe, kuidas kanal end teistest omasugustest eristab ning millise sõnumiga turgu vallutab.
Case study: Iluportaali Stiil.ee lansseerimine
Olukord turul ehk miks selline portaal loodi:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele