• 22.11.17, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti disainer kirjutas disaini käsiraamatu tavalistele inimestele

Eestis elav iraanlasest disainer Amid Moradganjeh, kes on töötanud ka Google’is ja Microsoftis, kirjutas koos Janno Siimariga disaini käsiraamatu "Anyone can design, even a kitten", mis on mõeldud eelkõige mitte-disaineritele. Raamatu põhiidee lähtub sellest, et disain on liiga oluline, et jätta see vaid disainerite otsustada – teos aitab inimestel õppida disainerite moodi mõtlema.
Eesti disainer kirjutas disaini käsiraamatu tavalistele inimestele
Tänasest alates saavad kõik huvilised raamatut tellida veebilehelt http://anyonecan.design. Järgmisel neljapäeval, 30. novembril on aga kõik huvilised oodatud Velveti kontorisse (Telliskivi 60a, Tallinn) raamatu esitlusele, kus raamatus tõstatatud teemadele keskenduvas vestlusringis saavad sõna lisaks autoritele ka Ivan Marinkovic (copywriter, Transferwise), Ander Ojandu (partner, konsultatsiooniettevõte Civitta) jt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele