• 16.11.17, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholi- ja lihatootjatel on pea võimatu täna reklaamifestivalidel Grand Prix'd võita

Äripäeva Raadio hommikuprogrammis oli täna Hando Sinisalul külas Tabasco juht Indrek Viiderfeld, kes pajatas oma ADC*Europe reklaamikonkursi žüriitöö kogemusest.
Indrek Viiderfeld
  • Indrek Viiderfeld
Laupäeval, 11. novembril jagati Barcelonas auhindu konkursi ADC*Europe võitjatele. Žürii töös osales ka Eesti loovagentuuri Tabasco juht Indrek Viiderfeld.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele