Silja Oja • 16 november 2017
Jaga lugu:

Alkoholi- ja lihatootjatel on pea võimatu täna reklaamifestivalidel Grand Prix'd võita

Indrek Viiderfeld  

Äripäeva Raadio hommikuprogrammis oli täna Hando Sinisalul külas Tabasco juht Indrek Viiderfeld, kes pajatas oma ADC*Europe reklaamikonkursi žüriitöö kogemusest.

Laupäeval, 11. novembril jagati Barcelonas auhindu konkursi ADC*Europe võitjatele. Žürii töös osales ka Eesti loovagentuuri Tabasco juht Indrek Viiderfeld.

"8-st ADC*Europe Grand Prix kandidaadist olid 6 sotsiaalkampaaniad ja 6 olid Saksamaalt. Seega Saksamaa juhib Euroopa loovtööstust," rääkis Viiderfeld.

Ühiskondlikud suundumused jõuavad ka reklaamifestivalide žüriidesse. Seksism ja rassisim on out, võrdõiguslikkus, taimetoitlus, tervislikkus ja maailma parandamine on in.

"Hetkel on trendiks kaubamärgi sidumine heategevuse ja pehmete väärtustega. Alkoholi- ja lihatootjatel on pea võimatu täna reklaamifestivalidel Grand Prix'd võita. Kui kunagi võitsidki peamiselt alkoholireklaamid konkurssidel auhindu, siis nüüd jõuavad nad vaevalt shortlisti," lisas Viiderfeld.

Kuula intervjuud:

ADC*Europe Grand Prix võitis rinnavähi ennetususkampaania "Check it before it's removed: Naked breasts on Facebook against Breast Cancer":

 

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee