• 16.11.17, 16:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholi- ja lihatootjatel on pea võimatu täna reklaamifestivalidel Grand Prix'd võita

Äripäeva Raadio hommikuprogrammis oli täna Hando Sinisalul külas Tabasco juht Indrek Viiderfeld, kes pajatas oma ADC*Europe reklaamikonkursi žüriitöö kogemusest.
Indrek Viiderfeld
  • Indrek Viiderfeld
Laupäeval, 11. novembril jagati Barcelonas auhindu konkursi ADC*Europe võitjatele. Žürii töös osales ka Eesti loovagentuuri Tabasco juht Indrek Viiderfeld.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele