Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alkoholi- ja lihatootjatel on pea võimatu täna reklaamifestivalidel Grand Prix'd võita
Äripäeva Raadio hommikuprogrammis oli täna Hando Sinisalul külas Tabasco juht Indrek Viiderfeld, kes pajatas oma ADC*Europe reklaamikonkursi žüriitöö kogemusest.
Laupäeval, 11. novembril jagati Barcelonas auhindu konkursi ADC*Europe võitjatele. Žürii töös osales ka Eesti loovagentuuri Tabasco juht Indrek Viiderfeld.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.