Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas religiooni abil turundust teha ja liiklusohutust parandada
Case study: Thai Health Promotion Foundationi „Kiirust mõõtva munga kuju’’ agentuurilt BBDO Bangkok (Tai).
Tai liiklusõnnetuste statistika paneb ahastama. Maailma Terviseorganisatisoon asetab Tai liiklussurmade arvult maailmas teisele kohale. Uljaspäistel juhtidel on autos tihtipeale seltsiks armas Buddha kujuke, kes neid kõiksugu õnnetuste eest kaitsema peaks. Paraku on isegi kõikvõimas Buddha kiiruseületajate ees võimetu. Thai Health Promotion Foundation on aastaid propageerinud tervislike eluviise. Liiklusohutuse propageerimine on asutuse üks võtmesuundasi. Möödunud aastal lansseeriti koostöös BBDO Bangkokiga võimas viraalfilm.