• 03.11.17, 16:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 online reklaami kategooria võitja: Sportlandi Waze’i kampaania

Baltikumi juhtiv spordi- ja vabaajatooteid müüv jaekaupluste kett soovis tõsta teadlikkust “Ostufestivali” kampaaniast ning allahindlustest. Kuna Sportlandi poed asuvad tihti kaubanduskeskustes ja suure liiklusega teede ääres, siis sai kasutusele võetud Waze navigatsioonirakenduse reklaamid. Kampaania oli Pan-Baltic
Digitegu 2017 online reklaami kategooria võitja: Sportlandi Waze’i kampaania
  • Foto: Raul Mee
Kampaania eesmärgiks oli teavitada inimesi Sportlandi kaupluste asukohtadest (Waze näitab möödaliikujatele kaardil ettevõtte logo), Ostufestivali kampaaniast ning aidata inimestel poodi kohale navigeerida.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele