Autor: Helen Külaots • 3. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Digitegu 2017 online reklaami kategooria võitja: Sportlandi Waze’i kampaania
Baltikumi juhtiv spordi- ja vabaajatooteid müüv jaekaupluste kett soovis tõsta teadlikkust “Ostufestivali” kampaaniast ning allahindlustest. Kuna Sportlandi poed asuvad tihti kaubanduskeskustes ja suure liiklusega teede ääres, siis sai kasutusele võetud Waze navigatsioonirakenduse reklaamid. Kampaania oli Pan-Baltic
Kampaania eesmärgiks oli teavitada inimesi Sportlandi kaupluste asukohtadest (Waze näitab möödaliikujatele kaardil ettevõtte logo), Ostufestivali kampaaniast ning aidata inimestel poodi kohale navigeerida.