Helen Külaots • 3. november 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Digitegu 2017 integreeritud digikampaania kategooria võitja: R-kiosk – Tops sinu käe järgi

Foto: Raul Mee

R-kioskil on käimas rebranding, et parandada ja muuta oma kuvandit. Soov on luua kõige kvaliteetsem mugavustooteid pakkuv kaupluste kett. Antud kampaania puhul juhiti tähelepanu just R-kioski muutuvale visuaalsele keelele ning kohvile, mille kuvandit tajuti tunduvalt kehvemana kui kohvi kvaliteet tegelikult on.

Sellega seoses taheti anda värske välimus oma kohvitopsidele, et eristuda hallist massist, millega konkurendid enda tooteid pakkusid. Turu üks suurimaid tegijaid muutis samuti just enda brändi, seega oli õige hetk endale kliente võita ja silma jääda.::

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com