Autor: Helen Külaots • 3. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Digitegu 2017 integreeritud digikampaania kategooria võitja: R-kiosk – Tops sinu käe järgi
R-kioskil on käimas rebranding, et parandada ja muuta oma kuvandit. Soov on luua kõige kvaliteetsem mugavustooteid pakkuv kaupluste kett. Antud kampaania puhul juhiti tähelepanu just R-kioski muutuvale visuaalsele keelele ning kohvile, mille kuvandit tajuti tunduvalt kehvemana kui kohvi kvaliteet tegelikult on.
Sellega seoses taheti anda värske välimus oma kohvitopsidele, et eristuda hallist massist, millega konkurendid enda tooteid pakkusid. Turu üks suurimaid tegijaid muutis samuti just enda brändi, seega oli õige hetk endale kliente võita ja silma jääda.::