• 03.11.17, 15:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 integreeritud digikampaania kategooria võitja: R-kiosk – Tops sinu käe järgi

R-kioskil on käimas rebranding, et parandada ja muuta oma kuvandit. Soov on luua kõige kvaliteetsem mugavustooteid pakkuv kaupluste kett. Antud kampaania puhul juhiti tähelepanu just R-kioski muutuvale visuaalsele keelele ning kohvile, mille kuvandit tajuti tunduvalt kehvemana kui kohvi kvaliteet tegelikult on.
Digitegu 2017 integreeritud digikampaania kategooria võitja: R-kiosk – Tops sinu käe järgi
  • Foto: Raul Mee
Sellega seoses taheti anda värske välimus oma kohvitopsidele, et eristuda hallist massist, millega konkurendid enda tooteid pakkusid. Turu üks suurimaid tegijaid muutis samuti just enda brändi, seega oli õige hetk endale kliente võita ja silma jääda.::

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele