Digitegu 2017 branded content kategooria võitja: Montoni sünnipäev - Pääsuke

Keskklassi brändid (nagu Monton) on Eestis väljasuremise ohus, sest klient eelistab kiirmoodi või tugeva brändi imidžiga disaini. Ainukene võimalus uues olukorras ellu jääda on luua brändile lisaväärtust - siduda bränd kliendile oluliste väärtuste, hoiakute ja elustiiliga. Seda Monton ka tegi.

Olukord turul: Rõivaäri konkurents Eestis on viimastel aastatel märkatavalt tihenenud, nii uute tulijate kui jätkuva trendi tõttu, mis viib kliendid tavapoodide asemel üha enam e-poodi ostlema. Külastatavus on langenud mitte ainult Montoni poodides, vaid ka kaubanduskeskustes.

Seetõttu oli eesmärk tuua esile Montoni brändile omaseid väärtusi ning

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KIVILAINE otsib TURUNDUSKOORDINAATORIT

Kivilaine OÜ

28. veebruar 2019

AATRIUM SISUSTUSKAUBAMAJA otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

24. veebruar 2019