• 03.11.17, 15:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Digitegu 2017 branded content kategooria võitja: Montoni sünnipäev - Pääsuke

Keskklassi brändid (nagu Monton) on Eestis väljasuremise ohus, sest klient eelistab kiirmoodi või tugeva brändi imidžiga disaini. Ainukene võimalus uues olukorras ellu jääda on luua brändile lisaväärtust - siduda bränd kliendile oluliste väärtuste, hoiakute ja elustiiliga. Seda Monton ka tegi.
Digitegu 2017 branded content kategooria võitja: Montoni sünnipäev - Pääsuke
  • Foto: Raul Mee
Olukord turul: Rõivaäri konkurents Eestis on viimastel aastatel märkatavalt tihenenud, nii uute tulijate kui jätkuva trendi tõttu, mis viib kliendid tavapoodide asemel üha enam e-poodi ostlema. Külastatavus on langenud mitte ainult Montoni poodides, vaid ka kaubanduskeskustes. tuua esile Montoni brändile omaseid väärtusi ning seeläbi tõsta brändi imidžit, antud projekti fookus oli brändi väärtuste tutvustamine. pühendatud kõikidele vabadele hingedele, loomevabadusele, väljendusvabadusele ja vabale Eestile, et toetada koos noori andekaid loomeinimesi.: Kuigi müük ei olnud antud projekti suurim eesmärk, siis Vabaduse kollektsioonist sai kiirelt läbi aegade edukaim Montoni erikollektsioon (v.a. sihtkliendiväline olümpia projekt).

Seotud lood

Töökuulutused
  • 24.03.25, 14:21
Bigbank pakub tööd turundusspetsialistile
Kandideerimise tähtaeg: 04.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele