Autor: Helen Külaots • 3. november 2017
Ainult tellijatele

Digitegu 2017 branded content kategooria võitja: Montoni sünnipäev - Pääsuke

Autor: Raul Mee

Keskklassi brändid (nagu Monton) on Eestis väljasuremise ohus, sest klient eelistab kiirmoodi või tugeva brändi imidžiga disaini. Ainukene võimalus uues olukorras ellu jääda on luua brändile lisaväärtust - siduda bränd kliendile oluliste väärtuste, hoiakute ja elustiiliga. Seda Monton ka tegi.

Olukord turul: Rõivaäri konkurents Eestis on viimastel aastatel märkatavalt tihenenud, nii uute tulijate kui jätkuva trendi tõttu, mis viib kliendid tavapoodide asemel üha enam e-poodi ostlema. Külastatavus on langenud mitte ainult Montoni poodides, vaid ka kaubanduskeskustes. tuua esile Montoni brändile omaseid väärtusi ning seeläbi tõsta brändi imidžit, antud projekti fookus oli brändi väärtuste tutvustamine. pühendatud kõikidele vabadele hingedele, loomevabadusele, väljendusvabadusele ja vabale Eestile, et toetada koos noori andekaid loomeinimesi.: Kuigi müük ei olnud antud projekti suurim eesmärk, siis Vabaduse kollektsioonist sai kiirelt läbi aegade edukaim Montoni erikollektsioon (v.a. sihtkliendiväline olümpia projekt).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700