• 02.11.17, 21:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Asko Seeba: On toimumas kaks revolutsiooni - tehisintellekt ja mobiil

Kogu asjade interneti maailm on väga kaua seisnud selle taga kinni, et mobiiliaku ressurss on piiratud, rääkis Mooncascade’i juht Asko Seeba täna Best Internetil.
Asko Seeba
  • Asko Seeba
  • Foto: Raul Mee
Mobiilse platvormi arengu murdepunktiks oli see, kui ca 10 aastat tagasi muutusid mitmed mobiilsed platvormid turul arendajatele vabalt kättesaadavaks. Mis edasi juhtus - tehti (ja tehakse praegugi) sadu tuhandeid äppe, millest 90% läheb prügikasti. Aga paljud jäävad ja muutuvad edukaks. Tänu sellele ei räägi me täna mitte asjadest mobiilis, vaid asjadest mobiiliajastul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele