• 25.10.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva raadio: Hea reklaam on halva toote kõige kiirem tapja

"Ära müü seda, mida sa tahad müüa, vaid seda, mida inimesed tahavad osta. Hea sõnumi abil saab hakkama ka väiksema eelarvega," rääkis kommunikatsiooniekspert ja Best Interneti esineja Kadri Lainas eile Äripäeva raadios. Intervjueeris Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
Äripäeva raadio: Hea reklaam on halva toote kõige kiirem tapja
  • Foto: Shutterstock

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 17:48
POS tooted ja stendid muudavad ettevõtte nähtavaks
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele