• 25.10.17, 13:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva raadio: Hea reklaam on halva toote kõige kiirem tapja

"Ära müü seda, mida sa tahad müüa, vaid seda, mida inimesed tahavad osta. Hea sõnumi abil saab hakkama ka väiksema eelarvega," rääkis kommunikatsiooniekspert ja Best Interneti esineja Kadri Lainas eile Äripäeva raadios. Intervjueeris Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
Äripäeva raadio: Hea reklaam on halva toote kõige kiirem tapja
  • Foto: Shutterstock

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele