Autor: Silja Oja • 19. oktoober 2017
Ainult tellijatele

Tieto Estonia esitas Disainiauhindade konkursile tehisintellektiga tehtud loovtöö

Tänavusele ADC Eesti Disainiauhinnad 2017 konkursile esitati mitmete teiste tööde hulgas üks omapärasel viisil valminud võistlustöö. Nimelt esitas IT-ettevõte Tieto Estonia firmagraafika/Väike süsteem kategoorias konkursile töö, mille väljatöötamise protsessis osales tehisintellekt. Teadaolevalt on AI kaasamine konkursitöö valmimisse esimene kord ADC Eesti Disainiauhindade ajaloos.

ADC Disainiauhindade konkursile esitatud Tööstus 4.0 visuaalse identiteedi loomise algetapis kaasasid Tieto disainerid tehisintellekti (AI), millele nad andsid loovjuhised, mille alusel lõi viimane paari minutiga rohkem kui sada erinevat kavandit. Selleks kasutati AI veebiteenust Logojoy, kus sisestati loovsuunad ehk see, mida ja kuidas sooviti uue CVIga sihtrühmadele öelda. Logojoy disainis paari minutiga enam kui sada kavandit, paigutas need toodetele ja demonstreeris, kuidas need reaalselt välja näeksid. Kliendile (Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit, ITL) esitleti valitud prototüüp-kavand ning edasi disainiti juba Tieto Estonias käsitsi. Tänu AI kasutamisele hoiti kokku mitukümmend töötundi, mis on iga kliendi jaoks väga suur sääst.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700