16. oktoober 2017
Ainult tellijatele

Nobeli auhind turundusmõtlejale!

Katri Kerem

Pean üles tunnistama, et tegemist on eksitava pealkirjaga, mille eesmärk on koguda klikke, tähelepanu ja odavat populaarsust. Ma loodan, et Richard Thaler ei solvu selle peale, sest tegelikult annavad tema teooriad ja uurimistulemused hea ülevaate mitmest sellisest inimkäitumise aspektist, mille tundmine võiks rõõmsamaks teha nii turundajad kui ka nende kliendid.

Niisiis tegelikult on selle loo õige pealkiri hoopis see, et mida võiks iga turundaja teada 2017. aasta Nobeli majanduspreemia saanud Richard Thaleri uurimistöö tulemustest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700