• 16.10.17, 18:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nobeli auhind turundusmõtlejale!

Pean üles tunnistama, et tegemist on eksitava pealkirjaga, mille eesmärk on koguda klikke, tähelepanu ja odavat populaarsust. Ma loodan, et Richard Thaler ei solvu selle peale, sest tegelikult annavad tema teooriad ja uurimistulemused hea ülevaate mitmest sellisest inimkäitumise aspektist, mille tundmine võiks rõõmsamaks teha nii turundajad kui ka nende kliendid.
Katri Kerem
  • Katri Kerem
Niisiis tegelikult on selle loo õige pealkiri hoopis see, et mida võiks iga turundaja teada 2017. aasta Nobeli majanduspreemia saanud Richard Thaleri uurimistöö tulemustest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele