10. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Jazzkaar avaldas kevadise festivali kujunduse

Jazzkaar 2018 kujunduse keskme moodustab „JAZZ“-märk, mis on tuletatud laialipuistatud logo detailidest. Üldpilti elavdab kunstnik Helmi Arraku poolt loodud loodusest ja muusikast inspireeritud muster.

Festival usub, et Jazzkaare logo on tänaseks piisavalt tuntud ning eristuv — seega võib julgemalt mängida logo detailidega. Kujundustes kasutatakse kunstnik Helmi Arraku spetsiaalselt Jazzkaarele loodud mustrit, kust võib leida taimi, lilleõisi, lehti, marju ja linde. Aastal 2018 on kevadise Jazzkaare värvid värskusest õhkuvad — fookuses on laimiroheline ja iiriselilla. Tervikvisuaali on loonud festivali pikaaegne partner PUTKA.

Bestmarketing.ee toetajad:
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700