• 10.10.17, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jazzkaar avaldas kevadise festivali kujunduse

Jazzkaar 2018 kujunduse keskme moodustab „JAZZ“-märk, mis on tuletatud laialipuistatud logo detailidest. Üldpilti elavdab kunstnik Helmi Arraku poolt loodud loodusest ja muusikast inspireeritud muster.
Jazzkaar avaldas kevadise festivali kujunduse
Festival usub, et Jazzkaare logo on tänaseks piisavalt tuntud ning eristuv — seega võib julgemalt mängida logo detailidega. Kujundustes kasutatakse kunstnik Helmi Arraku spetsiaalselt Jazzkaarele loodud mustrit, kust võib leida taimi, lilleõisi, lehti, marju ja linde. Aastal 2018 on kevadise Jazzkaare värvid värskusest õhkuvad — fookuses on laimiroheline ja iiriselilla. Tervikvisuaali on loonud festivali pikaaegne partner PUTKA.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele