Üldine majanduse ootamatult hoogne kasv veab ka reklaamiturgu ülespoole. Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2017. aasta september ja üheksa esimest kuud.

- Toomas Leito
- Foto: Äripäev
Võrreldes 2016. a. septembriga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 78 külge ehk 7%, moodustades 1181 külge. Reklaamikäive suurenes 290 tuh. eurot ehk 20%, moodustades 1,7 milj. eurot. Lehtede veebireklaam suurenes 42%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD ja Neti) käive suurenes paar protsenti.
Seotud lood
Müügiagentuur Kobra Sales ja
Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.