Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaamimonitooring: september 2017
Üldine majanduse ootamatult hoogne kasv veab ka reklaamiturgu ülespoole. Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2017. aasta september ja üheksa esimest kuud.
Toomas Leito Foto: Äripäev
Võrreldes 2016. a. septembriga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 78 külge ehk 7%, moodustades 1181 külge. Reklaamikäive suurenes 290 tuh. eurot ehk 20%, moodustades 1,7 milj. eurot. Lehtede veebireklaam suurenes 42%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD ja Neti) käive suurenes paar protsenti.