• 09.10.17, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaami­monitooring: september 2017

Üldine majanduse ootamatult hoogne kasv veab ka reklaamiturgu ülespoole. Meediaanalüütik Toomas Leito analüüsib Eesti reklaamiturul toimuvat. Vaatluse all on 2017. aasta september ja üheksa esimest kuud.
Toomas Leito
  • Toomas Leito Foto: Äripäev
Võrreldes 2016. a. septembriga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 78 külge ehk 7%, moodustades 1181 külge. Reklaamikäive suurenes 290 tuh. eurot ehk 20%, moodustades 1,7 milj. eurot. Lehtede veebireklaam suurenes 42%, veebireklaamifirmade (Delfi, SmartAD ja Neti) käive suurenes paar protsenti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele