Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediaärimehed Balticbestil: Facebook ja Google meid ei ohusta
Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu alustas Balticbesti meediatrendide diskussiooni põletava küsimusega: kuidas muutub tuleval aastal suurte meediakontsernide reklaami hinnakiri?
Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs, Eesti Meedia juht Sven Nuutmann ja Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas
Foto: Raul Mee
Kõik arutelus osalenud meediakontsernide esindajad - Eesti Meedia juht Sven Nuutmann, Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas ja Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs - kinnitasid, et ca 10-15%-line hinnatõus on antud turusituatsioonis vältimatu. Vaid printmeedia reklaamide hind jääb suure tõenäosusega muutumatuks.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.