Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu alustas Balticbesti meediatrendide diskussiooni põletava küsimusega: kuidas muutub tuleval aastal suurte meediakontsernide reklaami hinnakiri?

- Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs, Eesti Meedia juht Sven Nuutmann ja Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas
- Foto: Raul Mee
Kõik arutelus osalenud meediakontsernide esindajad - Eesti Meedia juht Sven Nuutmann, Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas ja Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs - kinnitasid, et ca 10-15%-line hinnatõus on antud turusituatsioonis vältimatu. Vaid printmeedia reklaamide hind jääb suure tõenäosusega muutumatuks.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.