Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu alustas Balticbesti meediatrendide diskussiooni põletava küsimusega: kuidas muutub tuleval aastal suurte meediakontsernide reklaami hinnakiri?

- Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs, Eesti Meedia juht Sven Nuutmann ja Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas
- Foto: Raul Mee
Kõik arutelus osalenud meediakontsernide esindajad - Eesti Meedia juht Sven Nuutmann, Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas ja Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs - kinnitasid, et ca 10-15%-line hinnatõus on antud turusituatsioonis vältimatu. Vaid printmeedia reklaamide hind jääb suure tõenäosusega muutumatuks.
Seotud lood
Tomra otsib endaga liituma
kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.