Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu alustas Balticbesti meediatrendide diskussiooni põletava küsimusega: kuidas muutub tuleval aastal suurte meediakontsernide reklaami hinnakiri?

- Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs, Eesti Meedia juht Sven Nuutmann ja Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas
- Foto: Raul Mee
Kõik arutelus osalenud meediakontsernide esindajad - Eesti Meedia juht Sven Nuutmann, Leedu ärilehe Verslo Žinios juht Ugnius Jankauskas ja Läti Delfi juht Konstantins Kuzikovs - kinnitasid, et ca 10-15%-line hinnatõus on antud turusituatsioonis vältimatu. Vaid printmeedia reklaamide hind jääb suure tõenäosusega muutumatuks.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.