• 23.08.17, 11:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis on Eesti sisuturunduses valesti?

Mis on sisuturundus? Kas see, kui šampooni müüv ettevõte tellib uue tootesarja tutvustamiseks artikli, mis kirjeldab seda, kui erilised ja head uued tooted on? Või see, kui šampooni müüv ettevõte tellib artikli soengutest, mis sobivad tukka kandvatele naistele? Teemasse toob selgust tekstibüroo Eiffel juht Kaarel Talvoja.
Kaarel Talvoja
  • Kaarel Talvoja
Postimees on sunnitud hämama, sest ei taha enda sisuturundust oma klientide sisuturunduse artiklitega ühte patta panna. Õigusega, sest enamasti luuakse sisuturunduse egiidi all hoopis reklaamartikleid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele