Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Pan-Balti turundus: Eesti agentuuride juhid pigem skeptilised
Hando Sinisalu uuris Balticbesti eel Eesti meedia- ja loovagentuuride juhtidelt, kas on märgata suundumust suurema Pan-Balti turunduse integreerimise suunas. Alljärgnevalt kokkuvõte arvamustest.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“