• 08.08.17, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sügisel turule tulev Coop Pank avalikustas uue kaubamärgi

Sel sügisel saab Krediidipangast Coop Pank, mis kuulub Eesti suurima turuosaga toidu- ja esmatarbekaupluste gruppi Coop. Seoses uuendustega saavad värske väljanägemise 12 pangakontorit, millele lisaks avatakse pangapunktid enam kui 350 Coopi kaupluses üle Eesti. Coop Pank avalikustas täna uue kaubamärgi visuaalse identiteedi.
Sügisel turule tulev Coop Pank avalikustas uue kaubamärgi
Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink lausus, et uus kaubamärk rõhutab Coop Panga kuulumist samasse gruppi Coopi jaekauplustega. “Uus kaubamärk on kooskõlas meie äristrateegiaga: kui siiani on tegutsenud Eestis nii pangad kui kauplused eraldiseisvalt, siis loodav Coop Pank teeb lihtsad pangandusteenused kättesaadavaks ka Coopi kauplustes,” ütles Rink.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele