Sügisel turule tulev Coop Pank avalikustas uue kaubamärgi

Sel sügisel saab Krediidipangast Coop Pank, mis kuulub Eesti suurima turuosaga toidu- ja esmatarbekaupluste gruppi Coop. Seoses uuendustega saavad värske väljanägemise 12 pangakontorit, millele lisaks avatakse pangapunktid enam kui 350 Coopi kaupluses üle Eesti. Coop Pank avalikustas täna uue kaubamärgi visuaalse identiteedi.
Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink lausus, et uus kaubamärk rõhutab Coop Panga kuulumist samasse gruppi Coopi jaekauplustega. “Uus kaubamärk on kooskõlas meie äristrateegiaga: kui siiani on tegutsenud Eestis nii pangad kui kauplused eraldiseisvalt, siis loodav Coop Pank teeb lihtsad pangandusteenused kättesaadavaks ka Coopi kauplustes,” ütles Rink.
TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD
Osale arutelus
ERROR: Object template SessionInfo is missing!Toetajad
Raadio ettevõtlikule inimesele
Toetajad
- 19.02 Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- 19.02 Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- 18.02 Äripäev AS
- 18.02 Initiative
- 18.02 Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- 18.02 Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Saksa disaini mainekas auhind tuli Eestisse
- Milliseid raadiojaamu kuulati 2018. aastal enim?
- Neli viisi, kuidas arendada enda turundusmeeskonna mõttemaailma
- Otsingureklaam ei ole ainus võimalus Google’is reklaamimiseks
- Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- Aasta Suhtekorraldaja 2018 on Maailmakoristuspäeva meeskond
- Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- Initiative
- Äripäev AS
Valdkonna töökuulutused
MAGNUM AS ja PET CITY ootavad oma meeskonda BALTIKUMI JAEKAUBANDUSE TURUNDUSJUHTI
Magnum AS
21. veebruar 2019
Sisuturundus
Videod

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.