Autor: Hando Sinisalu • 4. august 2017
Ainult tellijatele

Case study: Arieli “Jaga kodutööde koormat”

76% India meestest uskus pesupesemise olevat naiste töö. Siit sündis ka Arieli “Jaga koormat” kampaania – provokatiivne sotsiaalne liikumine, mis ei keskendunud enam plekkidele riietel, vaid kultuurilisele plekile soolise ebavõrdsuse näol kodudes, eesmärgiga vabastada naised pesupesemise kohustusest. Järgnevalt lugu sellest, kuidas Ariel õpetas India mehi kodutöid tegema. Lisatud kampaania välja töötanud agentuuri BBDO India loovjuhi Josy Paul’i kommentaarid.

Turunduslik taust ja kultuuriline kontekst

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700