• 04.08.17, 15:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Arieli “Jaga kodutööde koormat”

76% India meestest uskus pesupesemise olevat naiste töö. Siit sündis ka Arieli “Jaga koormat” kampaania – provokatiivne sotsiaalne liikumine, mis ei keskendunud enam plekkidele riietel, vaid kultuurilisele plekile soolise ebavõrdsuse näol kodudes, eesmärgiga vabastada naised pesupesemise kohustusest. Järgnevalt lugu sellest, kuidas Ariel õpetas India mehi kodutöid tegema. Lisatud kampaania välja töötanud agentuuri BBDO India loovjuhi Josy Paul’i kommentaarid.
Case study: Arieli “Jaga kodutööde koormat”
Turunduslik taust ja kultuuriline kontekst

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele