Best Marketing keskendub enne 30. augustil Tallinnas toimuvat Balticbesti pan-Balti teemadele. Hando Sinisalu vestles Kristoforas Akromasega, kes on Leedu digiagentuuri Ad Fingers ärijuht ja partner.
Ad Fingers on Vilniuses tegutsev digiagentuur, mis keskendub kolmele valdkonnale: digikampaaniad (peamine tuluallikas), UX (kasutajakogemuse disain) ja big data.
Agentuuris töötab ca kolmekümmend töötajat. Suurimate klientide hulka kuuluvad Samsung Baltics, L’Oreal Baltics, Unilever, General Financing, Estrella jpt. Rõhuvad tugevalt pan-Balti klientidele: on võtnud sihiks kliendid, kes tegutsevad vähemalt kolmes erinevas riigis.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.