Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 26. juuli 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Paku head kasutajakogemust ja küsi kõrgemat hinda!

Kristoforas Akromas
Best Marketing keskendub enne 30. augustil Tallinnas toimuvat Balticbesti pan-Balti teemadele. Hando Sinisalu vestles Kristoforas Akromasega, kes on Leedu digiagentuuri Ad Fingers ärijuht ja partner.

Ad Fingers on Vilniuses tegutsev digiagentuur, mis keskendub kolmele valdkonnale: digikampaaniad (peamine tuluallikas), UX (kasutajakogemuse disain) ja big data. Agentuuris töötab ca kolmekümmend töötajat. Suurimate klientide hulka kuuluvad Samsung Baltics, L’Oreal Baltics, Unilever, General Financing, Estrella jpt. Rõhuvad tugevalt pan-Balti klientidele: on võtnud sihiks kliendid, kes tegutsevad vähemalt kolmes erinevas riigis.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700