• 25.07.17, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltikumi tarbijad eelistaksid tervislikku toitu – kui vaid rahakott lubaks

Balticbestil esinevad kahe suure toiduainetööstuse ettevõtte – Orkla Foodsi ja Marsi – turundusjuhid. Uurisime enne konverentsi, millised on viimase aja suurimad muutused Baltikumi tarbijate toitumisharjumustes.
Dana Erciņa-Užāne
  • Dana Erciņa-Užāne
Kas Baltikumi tarbijate toitumisharjumused on muutumas? Kui oluline on toidu tervislikkus vs hind?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele