Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 25. juuli 2017
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Baltikumi tarbijad eelistaksid tervislikku toitu – kui vaid rahakott lubaks

Dana Erciņa-Užāne
Balticbestil esinevad kahe suure toiduainetööstuse ettevõtte – Orkla Foodsi ja Marsi – turundusjuhid. Uurisime enne konverentsi, millised on viimase aja suurimad muutused Baltikumi tarbijate toitumisharjumustes.

Kas Baltikumi tarbijate toitumisharjumused on muutumas? Kui oluline on toidu tervislikkus vs hind?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700