• 18.07.17, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: “Meet Graham” liiklusohutuskampaania - emotsioonide ja tehnoloogia õnnestunud kooslus

Best Marketing jätkab Cannes Lionsi Cyber Grand Prix auhinna võitnud tööde case studyde avaldamist. Sel korral rääkisime Austraalias Melbourne’ is asuva agentuuri Clemenger BBDO esindajatega, et avada veidi “Meet Graham” aktsiooni taustu.
Case study: “Meet Graham” liiklusohutuskampaania - emotsioonide ja tehnoloogia õnnestunud kooslus
Austraalia transpordiõnnetuste komisjoni TAC (Transport Accident Commission) ja agentuuri Clemenger BBDO koostöös sündis unikaalne liiklusohutuskampaania Meet Graham, mille eesmärgiks oli tõsta inimeste teadlikkust selle kohta, kuivõrd kaitsetu on inimese keha liiklusõnnetuses tekkivate jõudude suhtes. Projekti keskmes oli interaktiivne elusuuruses skulptuur Graham, mis demonstreeris, milline peaks välja nägema liiklusõnnetustele vastupidav inimkeha. Kampaania võitis käesoleva aasta Cannes Lions konkursil lausa kaks Grand Prix auhinda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele