Best Marketing jätkab Cannes Lionsi Cyber Grand Prix auhinna võitnud tööde case studyde avaldamist.
Sel korral rääkisime Austraalias Melbourne’ is asuva agentuuri Clemenger BBDO esindajatega, et avada veidi “Meet Graham” aktsiooni taustu.
Austraalia transpordiõnnetuste komisjoni TAC (Transport Accident Commission) ja agentuuri Clemenger BBDO koostöös sündis unikaalne liiklusohutuskampaania Meet Graham, mille eesmärgiks oli tõsta inimeste teadlikkust selle kohta, kuivõrd kaitsetu on inimese keha liiklusõnnetuses tekkivate jõudude suhtes. Projekti keskmes oli interaktiivne elusuuruses skulptuur Graham, mis demonstreeris, milline peaks välja nägema liiklusõnnetustele vastupidav inimkeha. Kampaania võitis käesoleva aasta Cannes Lions konkursil lausa kaks Grand Prix auhinda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.