Hando Sinisalu • 18. juuli 2017
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: “Meet Graham” liiklusohutuskampaania - emotsioonide ja tehnoloogia õnnestunud kooslus

Best Marketing jätkab Cannes Lionsi Cyber Grand Prix auhinna võitnud tööde case studyde avaldamist. Sel korral rääkisime Austraalias Melbourne’ is asuva agentuuri Clemenger BBDO esindajatega, et avada veidi “Meet Graham” aktsiooni taustu.

Austraalia transpordiõnnetuste komisjoni TAC (Transport Accident Commission) ja agentuuri Clemenger BBDO koostöös sündis unikaalne liiklusohutuskampaania Meet Graham, mille eesmärgiks oli tõsta inimeste teadlikkust selle kohta, kuivõrd kaitsetu on inimese keha liiklusõnnetuses tekkivate jõudude suhtes. Projekti keskmes oli interaktiivne elusuuruses skulptuur Graham, mis demonstreeris, milline peaks välja nägema liiklusõnnetustele vastupidav inimkeha. Kampaania võitis käesoleva aasta Cannes Lions konkursil lausa kaks Grand Prix auhinda.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com