Best Marketing jätkab Cannes Lionsi Cyber Grand Prix auhinna võitnud tööde case studyde avaldamist.
Sel korral rääkisime Austraalias Melbourne’ is asuva agentuuri Clemenger BBDO esindajatega, et avada veidi “Meet Graham” aktsiooni taustu.
Austraalia transpordiõnnetuste komisjoni TAC (Transport Accident Commission) ja agentuuri Clemenger BBDO koostöös sündis unikaalne liiklusohutuskampaania Meet Graham, mille eesmärgiks oli tõsta inimeste teadlikkust selle kohta, kuivõrd kaitsetu on inimese keha liiklusõnnetuses tekkivate jõudude suhtes. Projekti keskmes oli interaktiivne elusuuruses skulptuur Graham, mis demonstreeris, milline peaks välja nägema liiklusõnnetustele vastupidav inimkeha. Kampaania võitis käesoleva aasta Cannes Lions konkursil lausa kaks Grand Prix auhinda.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.